Business Booster

Kruip in de huid van...

Wij kruipen in de huid van uw klant en spreken hem aan in de taal die hij begrijpt.

Zo bereikt u meer verkoopresultaat!

Contact

Adres:
BusinessBooster
t.a.v. Pim Hilferink
Nieuwburg 23
2135 AD  Hoofddorp

Telefoon:
kantoor: 023 – 557 31 37
mobiel:  06 – 18 33 28 66

E-mail:
info@businessbooster.nl

WERKWIJZE

Uw klant centraal 

BusinessBooster focust op uw klanten en prospects. Samen met u vullen wij hun behoeften in, of lossen een probleem voor ze op. Soms is het ook een kwestie van verleiding. Maar altijd spreken we de taal van de doelgroep, zonder ondoelmatig vakjargon. Uw klant staat centraal, en dat vertaalt zich in (extra) orders. 

Uw omzet en winst centraal

BusinessBooster helpt u om uw verkopen aan bestaande klanten te maximaliseren. Een vaak vergeten of niet ten volle benutte omzetkans. En dat terwijl u met gerichte aanbiedingen 10-20% meer omzet uit uw bestaande klanten realiseert tegen een fractie van de kosten die nodig zijn om nieuwe te werven.

Nieuwe klanten aantrekken doet u met BusinessBooster trouwens ook goedkoper en effectiever. Het tegen zo laag mogelijke kosten genereren van winstgevende omzet is immers een uiterst belangrijke, zo niet de belangrijkste doelstelling van uw bedrijf! 

Uw marketinggeld effectief besteed

BusinessBooster werkt volgens een samen met u vooraf bepaalde doelstelling en plan, inclusief kostenbegroting. Altijd een uitgekiende inzet van een of meerdere instrumenten, tegelijk of kort na elkaar, voor maximaal effect tegen de laagst mogelijke kosten.

Afhankelijk van de opdracht en uw eigen (interne) mogelijkheden werkt BusinessBooster samen met verschillende gespecialiseerde toeleveranciers en deskundigen. 

No cure, less pay

Als kleine organisatie met een uiterst efficiënte werkwijze kan BusinessBooster uiterst concurrerende tarieven hanteren, op een niveau dat 25-35% lager ligt dan gebruikelijk. En dan voldoet u onze nota ook nog eens op basis van het resultaat. U betaalt ons alleen volledig wanneer de vooraf afgesproken doelstelling is gehaald: een bewijs van ons commitment aan u en geloof in eigen kunnen. Reken maar, dat deze werkwijze ons scherp houdt!